Krémový zážitek na maximum! Milky od Metelky posouvají možnosti chutí

Některé značky se drží osvědčené klasiky, jiné neustále inovují, protože jsou si dobře vědomé, že nelze usnout na vavřínech. Likérka METELKA patří k těm druhým – a právě teď se chystá na další velký krok. Nejúspěšnější produktová řada MILKY se rozšiřuje o nové příchutě a dokonce i o varianty pro vegany a osoby s intolerancí na laktózu. Co nás na podzim čeká? Ještě lepší emulze, inovativní receptura a aktualizace designu!

Nové příchutě, nové možnosti

MILKY likéry jsou fenomén. A právě proto likérka METELKA přidává do portfolia další příchutě. Fanoušci sladkých dobrot se mohou těšit na Biscuit, Brownies a Pistachio. Pro ty, kteří preferují rostlinné alternativy, vzniká nová větev: MILKY Coconut with Almond a MILKY Coconut with Chocolate.

A nejenže se rozšiřuje chuťová paleta – nová generace MILKY bude postavena na ještě kvalitnějších destilátech a lepší emulzi, která zajistí hladší a jemnější konzistenci. „Recepturu se snažíme vylepšovat takřka neustále, vlastně po celých třicet let naší značky, která se na mléčné a vaječné likéry specializuje. Nápoje jsou kombinací kvalitních destilátů – konkrétně karibských rumů nebo whisky – se smetanou, emulze má lepší konzistenci a konzumaci tak provází intenzivnější pocit hladkosti a sametovosti,“ dodává autor receptury a zakladatel likérky Milan Metelka.

Co stojí za rozšířením?

„MILKY je velmi úspěšná exportní řada. Současný zákazník hledá nové a exotické chutě. Proto jsme se rozhodli pro tento krok,“ vysvětluje Milan Metelka. Likérka dlouhodobě sleduje globální trendy a vychází vstříc poptávce. Navíc dnes lidé čím dál víc hledají kvalitní suroviny – a právě ty jsou pro MILKY naprostým standardem.

Metelkovy mléčné likéry přitom mají úspěch nejen na domácím trhu, ale i v zahraničí, kam směřuje přibližně polovina veškeré produkce. MILKY jsou oblíbené nejen v Evropě, kde je hlavním odbytištěm Bulharsko, ale také v Africe, konkrétně v Nigérii, a dokonce i v Jižní Americe, kde si je oblíbili zákazníci v Chile. Celkem se MILKY prodávají ve více než patnácti zemích a zájem o ně stále roste. Na některých trzích dominují tradiční příchutě jako čokoláda a karamel, zatímco jinde zákazníci preferují exotické varianty. Přizpůsobivost a dynamika této řady jsou jedním z klíčů k jejímu mezinárodnímu úspěchu.

Nejen obsah, ale i forma!

Nová generace MILKY se neomezuje jen na rozšíření příchutí. Kosmeticky se změní i vizuální podoba. „MILKY je mladá, živá značka. Chceme být trendy, inovativní a cool. Proto jsme se rozhodli pro nový design, který bude jednodušší, elegantnější a modernější,“ vysvětluje Milan Metelka s tím, že ke změně lahví ale nedojde.

Historie psaná odvahou a inovacemi

MILKY nejsou jen další likéry na trhu. Jsou součástí rodinné tradice, která sahá až do 90. let, kdy Milan Metelka založil svou likérku v Moravských Prusích. Původně se soustředil na klasické destiláty, ale brzy pochopil, že cesta k úspěchu vede skrze inovace. Po vzoru irského Baileys vymyslel vlastní postup na spojování mléka a alkoholu, který se stal jeho tajným receptem. Unikátní na tom je, že celý proces vývoje probíhal v tehdy stísněných podmínkách malé rodinné likérky, kde Metelka dlouho experimentoval metodou pokus-omyl. Spojení mléka s alkoholem je technologicky náročný proces, který si většina výrobců netroufne realizovat, ale díky Metelkově zarputilosti se podařilo najít dokonalý způsob homogenizace. A dnes? Metelkovy mléčné likéry jsou hitem nejen v Evropě, ale i v Jižní Americe nebo Africe.

Co nás čeká dál?

MILKY se stále vyvíjí. Likérka bedlivě sleduje trh a reaguje na vkus spotřebitelů. Pokud se pistácie nebo jiná exotická příchuť stanou hitem, můžeme se těšit na další překvapení. A jeden slib od Metelky je jistý: kvalita bude vždy na prvním místě!

Pokud jste si MILKY oblíbili, připravte se na novou kapitolu této legendární řady. Protože když jde o inovace, METELKA nezná hranice!